Zákaznická linka +420 730 330 623

facebook
Dobít kredit Samoobsluha

NÁPOVĚDA



Získání SIM s novým číslem

  1. U vámi zvoleného tarifu kliknete na tlačítko "objednat".
  2. Poté zvolíte možnost "chci nové telefonní číslo".
  3. V kolonce počáteční kredit si můžete zvolit částku, kterou si přejete na SIM přednabít, jako kredit.
  4. Vyplníte objednávkový formulář.
  5. Kliknete na tlačítko "objednat".

Získání SIM se svým současným číslem
(Jak k nám přenést své současné číslo)

  1. U vámi zvoleného tarifu kliknete na tlačítko "objednat"
  2. Poté zvolíte možnost "chci přenést telefonní číslo".
  3. Objeví se kolonka ČÍSLO K PŘENOSU a ČVOP.
  4. Pokud ještě kód ČVOP nemáte, nic se neděje, objednávku dokončete, my vám s jeho získáním později rádi pomůžeme.
  5. Vyplníte zbytek objednávkového formuláře.
  6. V kolonce počáteční kredit si můžete zvolit částku, kterou si přejete na SIM přednabít, jako kredit. Tento bod je důležitý především u přenosu čísla, aby jste poté, co číslo přeneseme, mohli telefonní číslo ihned využívat, jak jste byli zvyklí.
  7. Kliknete na tlačítko "objednat".

Aktivace SIM

  1. Po obdržení SIM si ji jednoduše aktivujete zde: muj.prvnimobil.cz/aktivace
  2. Vyplníte číslo SIM (ICCID) a PIN kód. Oba údaje naleznete na plastu od SIM karty. Poté klinete na tlačítko "aktivovat".
  3. Do 60 minut bude SIM aktivní a můžete ji začít používat.
  4. Po aktivaci doporučujeme heslo změnit!

V případě přenosu čísla není SIM nutné aktivovat. Vaše SIM bude aktivní ihned po přenesení čísla.

ČVOP

ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele) je čtrnáctimístné číslo, které slouží jako kód pro přenos vašeho telefonního čísla. Vygeneruje vám jej operátor, kterého jste se rozhodl(a) opustit. Jeho platnost je 60 dní.

Jak získat ČVOP

Pokud máte možnost zastavit se ve značkové prodejně vašeho operátora, je to nejlepší možnost, jak kód ČVOP získat. Pokud nemáte poblíž značkovou prodejnu, nevadí, níže jsou návody jak získat kód ČVOP od konkrétních operátorů po telefonu:

O2

Od O2 získáte ČVOP v prodejně, kde s vámi vyplní formulář a ČVOP vám vystaví, nebo zavoláním na bezplatné zákaznické lince 800 02 02 02 ve všední dny od 8 do 20 hodin.

Vodafone

Od Vodafone získáte ČVOP v prodejně nebo zavoláním na linku péče o nefiremní zákazníky 800 77 00 77, či linku péče o firemní zákazníky 800 77 22 77.

T-Mobile

V případě, že máte Twist kartu (pokud si na SIM dobijíte kredit) můžete zavolat na 4603 a řídit se automatickými pokyny. V případě, že máte tarif, dá se ČVOP získat písemně nebo opět navštívit značkovou prodejnu.

Dobití kreditu

  1. Ve vašem prohlížeči si otevřete stránku www.prvnimobil.cz
  2. V pravém horním rohu kliknete na záložku "Dobít kredit".
  3. Zde si zvolíte částku (od 10 do 10 000 Kč) kterou si přejete dobít, způsob platby a vyplníte údaje potřebné k dobití.
  4. Kliknete na tlačítko "objednat".

Trvalý příkaz v bance

Pokud nechete každý měsíc myslet na dobíjení kreditu a vždy provoláte podobnou částku, můžete nastavit trvalý příkaz na jeden z našich bankovních účtů (Fio banka, Česká spořitena, mbank) a my pokaždé po obdržení platby, kredit dobijeme.

Trvalý příkaz je dobré nastavit především, pokud máte objednaný jeden z tarifů (Silver, Silver +, Gold, Gold + nebo XXL) a nastavit příkaz například vždy k 23. dni v měsíci, aby jsme stihli platbu zpracovat a kredit dobít.

Změna tarifu

Pokud vám váš současný tarif nevyhovuje, stačí nám napsat email nebo zavolat na zákaznickou linku a my tarif změníme. 

Objednávka více SIM karet

Vzhledem k uzavírání smlouvy na dobu neurčitou, ke každé objednávce, musíte každou objednávku provést zvlášť, my vás poté budeme kontaktovat. Při objednání více SIM karet, samozřejmě platíte jen jedno poštovné.

Firemní nabídka

Pokud máte zájem o 5 a více SIM, kontaktujte nás (info@prvnimobil.cz, nebo 730 330 623) a my na základě vámi poskytnutých informací, vytvoříme nezávaznou nabídku.

Datové balíčky

Datový balíček si můžete zakoupit již při první objednávce. V případě, že máte zájem o další datové balíčky, můžete si je pohodlně koupit ve vaší samoobsluze. Více se dozvíte u bodu "nastavení samoobsluhy".

Kompletní nabídku datových balíčků si můžete prohlédnout v záložce Tarify & Data.

Pomoc při výběru nového tarifu

Pokud nevíte jaký vybrat tarif, telefon či tablet, druh SIM karty nebo nevíte jaký má váš současný operátor pokrytí či cokoliv dalšího, můžete se na nás kdykoliv obrátit, rádi vám pomůžeme a navrhneme řešení.

Nejste naším zákazníkem? ... Nevadí :-)

Tato služba je dostupná naprosto všem, ať jste u kteréhokoliv operátora.

Samoobsluha - Základní přehled

  1. Ve Vašem prohlížeci si otevřete stránku: www.prvnimobil.cz a klikněte na záložku samoobsluha nebo si otevřete přímo stránku: muj.prvnimobil.cz
  2. Zadáte Vaše telefonní číslo a heslo (PUK 1). Oba údaje naleznete na plastovém rámu, ze kterého jste vyjmuli SIM kartu.
  3. Po přihlášení uvidíte základní informace o vaší SIM kartě a můžete si vybrat datový balíček a nastavit roaming.

Změnit datový tarif

Po kliknutí na "změnit datový tarif" si můžete vybrat ze 3 možností (Změnit datový tarif, Změnit datový tarif od příštího měsíce, Dokup jednotek), vyberete si vámi požadovanou změnu a vyberete si nový datový tarif, kdy uvidíte počet MB a v závorce cenu tarifu.

Nastavení roamingu

V nastavení roamingu si na vaší SIM můžete zablokovat, či zjisit, co je potřeba pro povolení happy holiday roamingu i roamingu (celý svět).

Přehledy

V záložce přehledy si můžete zkontrolovat odchozí i příchozí služby, zaúčtované paušály, historii dobijení kreditu a podívat se na daňové doklady.

Samoobsluha - Nastavení

Nastavení změny hesla

Doporučujeme provést změnu hesla při vašem prvním přihlášení do samoobsluhy!

  1. Ve Vašem prohlížeci si otevřete stránku: www.prvnimobil.cz a klikněte na záložku samoobsluha nebo si otevřete přímo stránku: muj.prvnimobil.cz
  2. Zadáte Vaše telefonní číslo a heslo (PUK 1).
  3. V záložce nastavení kliknete na změnu hesla a do kolonky původní heslo zadáte své současné heslo (při prvním přihlášení PUK 1) a do kolonky nové heslo vyplníte vaše nové heslo.

Nastavení upozornění na výši kreditu

  1. Ve Vašem prohlížeci si otevřete stránku: www.prvnimobil.cz a klikněte na záložku samoobsluha nebo si otevřete přímo stránku: muj.prvnimobil.cz
  2. Zadáte Vaše telefonní číslo a heslo (PUK 1).
  3. V záložce nastavení kliknete na upozornění na výši kreditu a do kolonky částka zadáte hodnotu, při které chcete být upozorněni na nízký stav vašeho kreditu (doporučujeme nastavit výši kreditu minimálně na částku kterou měsíčně platíte. Např. Při tarifu 40ka platíte 40 Kč měsíčně + prosím také zohledněte minimální výši kreditu, která je 2 Kč, tudíž by jste si měl/a nastavit minimální výši kreditu na 42 Kč.). Do kolonky e-mail zadejte e-mail, na který si přejete být upozorněni.

Odstoupení od smlouvy

Smlouva je uzavřená na dobu neurčitou, proto máte možnost od ní kdykoliv odstoupit. Musíte vyplnit formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete v záložce kontakt - ke stažení a zaslat nám ho na adresu společnosti nebo oskenovaný na e-mail: info@prvnimobil.cz. My následně uvedeme SIM do oboustranné blokace (ze SIM nepůjde volat ani na ní přijímat hovory).

Po odstoupení od smlouvy máte nárok na vrácení poloviny neprovolaného kreditu. SIM Vám nadále zůstane a následujících 5 měsíců můžete službu obnovit. 

CHYBÍ NÁM ZDE NĚCO, CO BY VÁS ZAJÍMALO? NAPIŠTE NÁM




MAPA POKRYTÍ


© 2013-17 by partesgroup.cz